Červencové počasí slibovalo výheň byť je K4 nad 600 m n. m., bylo jasné, že bude třeba začít co nejdříve. Po sedmé ranní se tak remízkem rozléhal nezaměnitelný zvuk 4T motoru. Lehce pofukovalo a tak šla práce pěkně od ruky a nestačili jsme dolévat benzín a doplňovat strunu. Kolem desáté bylo už pěkných 26 o C a my byli už u bezejmeného potoka. Zůstal čas na nátěr prasečích ocásků základovou barvou, která usychala na šťetci i na pár prohlídek návštěvníků.
ráno na K4
pěšinka po žluté turistické značce přede mnou
a koridor za mnou
i železobetonový práh si už brala příroda
a teď je už opět průchozí
u potoka blízko rozcestníku u K5
za potokem už to udržuje K5, jen jsme to zestejnili.
zpět ke K4 pohled na K5 u lomu překážky
na lomu
za tankovým příkopem, ve stínu bříz
koridor u tankového příkopu opět dostupný
zpět na K4
detail na levou stranu
horní bojová strana s natřenými prasečími ocásky
pohled na linii, Maliník, od aleje ku K5
a z Veselky
i s Utrženým